Friday, October 8, 2010

بچه تهران، بچه اسلو

بچه کجایی ؟ تهران ؟ کجای تهران ؟ فلانجا. همونجایی که اینجوریه ؟؟؟ نه من از اونجا اومدم 3 سال پیش این توری نبود !!!  به همین سادگی شهر تهران زمین تا زیر زمین از روزی که آدم ازش بیرون زده فرق کرده و هنوز من خودمو بچه تهران میدونم در هالی که شاید الان بعد از 3 سال دیگه خیلی جاها برام آشنا نباشه و عوز شده باشه ... بله من برای مشکل سربازی دارم و نمی تونم برگردم ... این است اوزاع درام ما ... کم کم داریم میشیم بچه اینور و کوچه پس کوچه های اسلو رو مسل کف دست یاد میگیریم ... دنیا همینه ولی دلم برای تهران یک زره شده. یادمه همون اوایل که اومده بودم داشتم قدم میزدم و یک دفعه یک هواپیما دیدم که داره پرواز میکنه. در همون لهزه یک باره خودمو توی اون هواپیما اهساس کردم و در راه ایران فرز کردم. خیلی اهساس عجیبی بود تا هالا هیچ وقت اینجوری نشده بودم و الان هم که خیلی وقته تهران نرفتم و دلم برای خیابون هاش هم تنگ شده 

No comments:

Post a Comment