Monday, July 11, 2011

چای لب ریز لب سوز لب دوز دیشلمه

کلا از وقتی که از ایران اومدم دیگه چایی به خوبی ایران نبود ... البته نه اینکه اینجا چایی احمد و دو غزال و ... نیست بلکه از تنبلی خودم بود که چایی کیسه ای میخوردم و فقط همین. البته چایی هایی که یاو درست میکرد خوب بود(چایی چینی) اما خوب چایی که خستگی در کنه نمیشد ... این جریان ادامه داشت تا چند هفته ی پیش که از روی ناچاری و چایی نداری بسته چایی رو که یک بار مامانم برام از ایران آورده بود رو باز کردم و با یک وسیله ی ساده و هوشمند(عکس پایین) که خیلی وقت پیش خریده بودم اما هیچ وقت از سر تنبلی و بی  خیالی ازش استفاده نکرده بودم امتحانش کردم. تنها چیزی که میتونه  توصیف اون لحظه باشه صحنه ای از فیلم راتاتویل هست که منتقد معروف دستپخت موش رو در دهانش میگذاره و به دوران بچگیش بر میگرده. خلاصه من از همین جا چای اصیل و نه کیسه ای را به همه پیشنهاد میکنم و با این وسیله ساده و ارزون که عکسش این پایین هستش میشه بدون وارد شدن تفاله چایی به خود آب چای دبش لب سوز لب دوز دیشلمه را نوش جان کرد.
چای ساز آسان
پیوند خرید در نروژ و جایی که من عکس بالا رو از اونجا برداشتم

No comments:

Post a Comment