Tuesday, July 19, 2011

موتور جست و جوی ملی و مقدس نمایی در همه ی ابعاد

این بار این قر و قات بزرگ از دست هادی ملک پرست مدیرکل تحقیق و توسعه سازمان فناوری اطلاعات ایران، قات زده است !!! آقا تصمیم گرفته اند یک موتور جستجو گر ملی راه اندازی کنند، خیلی عالی، فارق از اینکه این تصمیم  چقدر عاقلانه است و چه دلایلی آنها دارند برای اینکه این کار را انجام دهند و پول مملکت را دور بریزند و ... من اصلا کاری به این کارا ندارم . به من چه ... من که اونجا مالیات نمیدم که بخوام ناراحت باشم ... هر کاری دوست دارید بکنید خودتون میدونید و مردم ... ی
قات من بر سر نام احتمالی موتور جستجوگر ملی است که آقای ملک پرست آن را "یاحق" عنوان کرده است !!! که صد در صد کپی از روی یاهو میباشد. حالا من نمیدونم این مسئول خلاق این رو میدونه که یاهو مخفف 
"Yet Another Hierarchical Officious Oracle"
  است یا خیر ؟؟؟  همچنین پرسش دیگر من از این مدیر گرامی این است که دلیل انتخاب این اسم چیست ؟ کپی برداری از یاهو، آن هم بدون دانستن معنی واقعی کلمه ؟؟؟ یا پاچه خاری رئیس بالا دست یا مسئول حراست ؟؟؟ جا نماز آب کشیدن ؟؟؟ سعی میکنم ادامه ی این نوشته رو از دیدگاه خود آقای ملک پرست بنویسم(اگر ایمانی داشته باشه و اینها همه یک بازی برای بالا رفتن از پله ی قدرت و فساد نباشد). آیا اسم خدا و پیامبر باید بر همه جا باشد ؟؟؟ همه جا ؟؟؟ فرض کنید کسی به دنبال عبارت "کش شورت مامان دوز" در سایت یا حق بگردد  و یا حتی عباراتی که نویسنده در اینجا نمی آورد در کنار نام خدا و پیغمبر که توهین به آنها قوانین جزایی سختی به همراه دارد، را جست و جو کند !!! آیا این توهین از جانب کاربر است یا کسی که نام سایت را این چنین از روی دلایلی واهی برگزیده ؟؟؟ آیا بهتر نیست به جای این از واژه ی وزینی مانند جستجو، کند و کاو، پرسش، پرس و جو، و یا هزاران واژه ی مترادف دیگر استفاده میشد ؟؟؟

No comments:

Post a Comment